Presidente da Mesa:
O alcalde-presidente da corporación, D. José M. Blanco Suárez ou persoa que o substitúa nas súas funcións.
Vogais:
O secretario xeral, D. Alfonso de Prado Fernández-Canteli ou persoa que o substitúa nas súas funcións.
A interventora xeral, Dna. María del Pilar Canzobre Méndez ou persoa que o substitúa nas súas funcións.
O técnico municipal, D. Alfonso Veiga García.
O Concelleiro delegado de Obras Públicas, D. Juan Pablo Mauriz Romero.
Secretario da Mesa
O xefe da Sección de Contratación, D. Ignacio Mazaira Garro, ou persoa que o substitúa nas súas funcións.
O prego de cláusulas administrativas particulares que rexe este contrato foi aprobado pola Excma. Deputación Provincial da Coruña.
O martes, día 13 de decembro de 2016, ás 12:00 horas, reunirase, en sesión pública, a Mesa de Contratación para dar conta da documentación administratica contida no sobre A: Documentación; e apertura do sobre C: Oferta Económica, no segundo andar da Casa do Concello.
ADXUDICACIÓN: 05-04-2017.
ADXUDICATARIO: ALVAC, S.A.
IMPORTE DE ADXUDICACIÓN: 59.815,14 EUROS (IVE ENGADIDO)
FORMALIZACIÓN DO CONTRATO: 09-05-2017.